• Internet Banking

    Internet Banking

    Każdy posiadacz rachunku może aktywować usługę INTERNET BANKING

    Dzięki temu otrzymuje się możliwość zarządzania swoim rachunkiem przez całą dobę z każdego miejsca w Polsce i na świecie.

    Klient ma dostęp do wszystkich swoich rachunków bankowych, bez względu na miejsce i czas, za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu. Usługa dostępna jest osobom fizycznym oraz firmom.

    Usługa Internet Banking to:

    • dostęp do konta przez 24-godziny na dobę,
    • śledzenie historii operacji,
    • podgląd do posiadanych LOKAT,
    • dostęp do wydanych KART dla rachunku: obsługa limitów, tymczasowa blokada oraz zastrzeżenie karty, podgląd aktywnych blokad,
    • wygoda i oszczędność czasu,
    • tańsze opłaty za przelewy,
    • swoboda dysponowania pieniędzmi,
    • bezpieczeństwo dokonywanych operacji,
    • wydruk potwierdzenia dokonanych operacji
    • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
    • wykonywanie przelewów predefiniowanych
    • zlecanie wykonywania przelewów z przyszłą datą realizacji
    • definiowanie zleceń stałych - również z indywidualnym harmonogramem.

    Dlaczego warto?

    Pełne bezpieczeństwo
    Dostęp 24h
    Stała kontrola środków
    Możliwość tworzenia zleceń stałych
    Express Elixir - przelew natychmiastowy
    Tańsze przelewy

    Szanowni Klienci

    W ramach podnoszenia bezpieczeństwa i jakości naszych usług informujemy o zmianie usługi powiadomień SMS-owych na szybszą i bezpieczniejszą usługę internetowej bramki SMSC. Od 20 lutego 2024 r. SMS-y wysyłane do Państwa, powiadomienia z systemu bankowości internetowej oraz SMS Bankingu będą identyfikowały się nazwą banku „BSLobzenica”.

    Jednocześnie informujemy, że do Państwa dyspozycji pozostanie numer telefonu, tj. +48 509 902 962, na który będą mogli Państwo jak dotychczas przesyłać polecenia dotyczące rachunku:
    R -rachunki
    W -ostatnie operacje
    O -oprocentowanie
    ? -spis komend.

    Wysłanie pustego SMS spowoduje otrzymanie informacji o NRB, saldzie oraz dostępnych środkach.

    W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku.



    Centrala Banku:

    tel. 67 286 00 51
    fax. 67 286 00 49

    Punkt Obsługi Klienta

    tel. 67 286 04 25

    Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49