smartKARTA
Pragniemy poinformować, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank, pojawiła się nowa funkcja smartKARTA, która umożliwia bezdotykową wypłatę gotówki wyłącznie z bankomatu Banku Spółdzielczego w Łobżenicy z wykorzystaniem kodu QR.
smartKARTA jest bezpłatną nową funkcją aplikacji mobilnej Nasz Bank, która pozwala, w niespotykany do tej pory sposób, obsługiwać bankomaty bez karty, bezpośrednio ze smartfona. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu czy klawiatury tego urządzenia.
Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
Jeżeli posiadasz rachunek w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy:
Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank;
- Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się
w bankomacie. - W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
Do korzytsania z usługi smartKARTA nie jest wymagane posiadanie karty wydanej do rachunku!
Jeżeli nie posiadasz rachunku w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy:
- Zapytaj o smartKARTĘ w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
- W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank.
- Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług.
- Dzienny limit wypłaty za pomocą smartKarta to 1 000 zł.
Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie www.smartkarta.pl