Skip to main content

Aplikacja mobilna Nasz Bank

    APLIKACJA MOBILNA Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Łobżenicy. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.


    Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Niezbędny jest tylko pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS).

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    • płatności BLIK
    • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    • dostęp do historii operacji
    • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    • wykonywanie przelew QR
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS
    • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

    Dlaczego warto?

    Mobilna autoryzacja
    Bezpieczeństwo
    Wygoda

    Napisz do nas

    Centrala Banku:

    tel. 67 286 00 51
    fax. 67 286 00 49

    Punkt Obsługi Klienta

    tel. 67 286 04 25

    Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49