RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „RODO”). Szanując prawo do prywatności osób, których dane dotyczą, Bank Spółdzielczy w Łobżenicy zapewnia zgodność procesów przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa. Mając na uwadze powyższe, Bank Spółdzielczy w Łobżenicy jako Administrator Twoich danych osobowych, przedstawia poniższe informacje:
Kontakt do Administratora danych osobowych:
Bank Spółdzielczy w Łobżenicy
ul. Wyrzyska 26
89-310 Łobżenica
Inspektor Ochrony Danych (IOD):
Natalia Kowalska
e-mail:
Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi dokumentami, informującymi o zasadach przetwarzania danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy:
- Wniosek - realizacja praw klienta (osoby, której dane dotyczą) zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO)
- Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy
- Klauzula informacyjna dla Klienta Banku Spółdzielczego w Łobżenicy
- Klauzula informacyjna RODO dotycząca sygnalistów
- Informacja dotycząca monitoringu obiektów
Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Łobżenicy pod adresem 89-310 Łobżenica, ul. Wyrzyska 26. Z Administratorem można się skontaktować osobiście, na adres poczty elektronicznej:
W Banku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Kontakt z Inspektorem
Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail:
Rozmowy telefoniczne mogą być nagrywane w celu:
zapewnienia należytej jakości obsługi klientów, monitorowania i poprawy standardów pracy, ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze.
Podstawą prawną przetwarzania jest:
art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego – np. w zakresie prawa bankowego, przeciwdziałania praniu pieniędzy, reklamacji).
Odbiorcy danych
Nagrania mogą być udostępniane podmiotom świadczącym na rzecz administratora usługi w zakresie obsługi systemów informatycznych oraz organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania
Nagrania rozmów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów, tj. do upływu terminów przedawnienia roszczeń / zgodnie z przepisami szczególnymi Prawa bankowego lub Ustawy o rachunkowości.
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo:
dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
Dobrowolność podania danych
Podanie danych osobowych w związku z rozmową telefoniczną jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić realizację rozmowy.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Pliki do pobrania
- Wniosek: Realizacja praw klienta (osoby, której dane dotyczą) zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO)
- Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych
- Klauzula informacyjna dla Klienta Banku Spółdzielczego w Łobżenicy
- Klauzula informacyjna RODO dotycząca sygnalistów
- Informacja dotycząca monitoringu obiektów