Skip to main content

BLIK w naszym Banku

01-05-2022

blik

Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
• posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

• szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
• wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
• dokonać przelewu na telefon.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

Jak aktywować BLIKA?

1. Pobierz aplikację Nasz Bank ze sklepu Google Play lub App Store,
2. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej i postępuj zgodnie z komunikatami,
3. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z Grupy BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK),
4. Wybierz ikonkę BLIK.
5. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:
1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
3. Podaj kwotę transakcji
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
5.  Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
7. Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
  - stosuj oprogramowanie antywirusowe
  - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  - aktualizuj przeglądarki internetowe.
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie lub dzwoniąc do Banku.

 Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej

 BLIK - aktywacja - zobacz jakie to wygodne

UDZIELAMY JUŻ

KREDYTY KLĘSKOWE

na wznowienie produkcji w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez suszę

RÓWNIEŻ NA PODSTAWIE KALKULACJI STRAT

Jeżeli szkody spowodowane wystąpieniem w 2023 r. suszy wynoszą powyżej 30% średniej rocznej produkcji rolnej w gospodarstwie rolnym z ostatnich trzech lat poprzedzających rok, w którym wystąpiły te szkody po uprzednim złożeniu przez producenta rolnego wniosku o oszacowanie tych szkód.

Najważniejsze korzyści:

- oprocentowanie 0,50% dla upraw ubezpieczonych,

- rozliczenie tylko 50% wydatkowania,

- okres spłaty do 30 września 2027 r.

- możliwość skorzystania do 30 września 2024 r. – w przypadku oszacowania strat na podstawie kalkulacji

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

 

 
 
Kredyt Płynnościowy 2%
dla ROLNIKA
Kredyt przeznaczony na bieżące finansowanie produkcji rolnej w celu poprawy płynności finansowej, w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi agresją Rosji wobec Ukrainy.

 

Nowe warunki stworzone zostały z myślą o producentach rolnych zagrożonych utratą płynności finansowej w 2023 roku i dotyczą kredytu płynnościowego z oprocentowaniem 2% w skali roku płatnym przez Kredytobiorcę. Udzielane są w wysokości uzależnionej od wielkości gospodarstwa:

  • do 50 ha – 100 tys. zł 
  • 50–100 ha – 200 tys. zł 
  • powyżej 100 ha – 400 tys. zł.

Najważniejsze korzyści:

  • oprocentowanie stałe 2% dzięki dopłatom do odsetek z ARiMR,
  • prowizja tylko 0,5% od kwoty udzielonego kredytu,
  • brak rozliczania wydatkowania,
  • okres spłaty do 60 miesięcy,
  • możliwość skorzystania do 31.12.2024 r.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49