W swojej ofercie posiadamy następujące rodzaje KART BANKOMATOWYCH:

  • karta Visa Classic Debetowa
  • karta zbliżeniowa Visa payWave
  • karta niespersonalizowana
  • bankomatowa karta lokalna pozwalająca na darmowe wypłaty w naszym bankomacie

Korzystając z wydawanych kart do prowadzonych w naszym Banku rachunków, Klienci  korzystają z bezprowizyjnych wypłat w sieci ponad 4200 bankomatów w całym kraju. Posiadanie karty pozwala dodatkowo na dokonywanie płatności internetowych za jej pomocą.

Każdy posiadacz rachunku może aktywować usługę INTERNET BANKING. Dzięki temu otrzymuje się możliwość zarządzania swoim rachunkiem przez całą dobę z każdego miejsca w Polsce i na świecie. Klient ma dostęp do wszystkich swoich rachunków bankowych, bez względu na miejsce i czas, za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu. Usługa dostępna jest osobom fizycznym oraz firmom.

Usługa Internet Banking to:

  • dostęp do konta przez 24-godziny na dobę,
  • śledzenie historii operacji,
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • tańsze opłaty za przelewy,
  • swoboda dysponowania pieniędzmi,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji,
  • wydruk potwierdzenia dokonanych operacji

Regulamin korzystania z Internet Bankingu dla Firm

Aplikacja nPodpis do obsługi certyfikatu - instrukcja użytkownika

Regulamin korzystania z Internet Bankingu

HOME BANKING umożliwia Klientom korzystanie z usług bankowych bezpośrednio z siedziby Klienta. Usługa ta pozwala Klientowi na wykonywanie typowych transakcji za pośrednictwem łącza internetowego. Klient korzystający z usługi Home Banking musi posiadać komputer oraz dostęp do internetu. Przed rozpoczęciem  korzystania  z usugi Klient podpisuje umowę precyzującą warunki funkcjonowania produktu, po jej podpisaniu przedstawiciel banku dokonuje u Klienta instalacji oprogramowania oraz przeprowadza szkolenie.

Usługa HOME BANKING:

  • zapewnia pełne bezpieczeństwo po stronie Banku i Klienta
  • zapewnia bezpieczeństwo przesyłanych informacji
  • pozwala na wprowadzenia wielu podpisów elektronicznych dla jednego Klienta
  • pozwala na obsługę wielu rachunków klienta
  • oferuje szerokie spektrum dostępnych operacji
  • umożliwia współpracę z dowolnym systemem finansowo-księgowym.
  • umożliwia pełną kontrolę pracowników banku nad pracą systemu
  • minimalne wymagania sprzętowe
  • pozwala na śledzenie stanu rachunków

Usługa SMS BANKING pozwala na bieżące monitorowanie posiadanego rachunku. W zależności od życzenia Klienta, otrzymuje on sms-y powiadamiające o dokonywanych na rachunku operacjach oraz uzyskuje możliwość sprawdzenia aktualnego salda w każdym momencie, wysyłając pustego sms-a na wskazany numer.

Z przyjemnością informujemy że rośnie sieć udostępnianych przez nas terminali POS w łobżenickich sklepach. Zachęcamy handlowców do skorzystania z naszej oferty. Konsumenci chętnie posługują sie kartami, systematycznie rośnie udział transakcji bezgotówkowych. Dziś posiadanie terminala jest koniecznością i podnosi prestiż placówki handowej. Przedsiębiorców posiadających terminale z innych żródeł zapraszamy do negocjacji. Szczegóły naszej konkurencyjnej  oferty tutaj: Terminal POS z Banku Spółdzielczego w Łobżenicy oraz pod nr telefonu 693-855-887.

POSY JPG

Informujemy, że ze względów wymogów bezpieczeństwa od 1 lutego 2015r. limit transakcji internetowych zostanie wyzerowany dla wszystkich wydanych kart debetowych. W celu odblokowania płatności w Internecie, należy ustalić wysokość limitu transakcji bezpośrednio w placówce Banku wypełniając wniosek o zmianę wysokości limitów transakcyjnych oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).

Jednocześnie informujemy, że w celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest zgłoszenie w Banku Spółdzielczym w Łobżenicy aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

  1. wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
  2. podać numer PESEL;
  3. wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

Portal kartowy będzie dostępny dla Państwa od 1 lutego 2015r. i za jego pośrednictwem będą Państwo mogli dokonać następujących czynności:

  • aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
  • zmieniać kod PIN,
  • zastrzegać kartę.

Zachęcamy do zapozniania się z Podręcznikiem Użytkownika oraz ze Schematem Płatności Internetowych.
Jeżeli od 01 lutego 2015r. nie będzie ustalony limit transakcji to nie będzie można dokonać płatności internetowych.

Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
• posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

• szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
• wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
• dokonać przelewu na telefon.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

Jak aktywować BLIKA?

1. Pobierz aplikację Nasz Bank ze sklepu Google Play lub App Store,
2. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej i postępuj zgodnie z komunikatami,
3. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego z Grupy BPS lub niezrzeszonego Banku Spółdzielczego współpracującego z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK),
4. Wybierz ikonkę BLIK.
5. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji Nasz Bank oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:
1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
3. Podaj kwotę transakcji
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
5.  Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
7. Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
  - stosuj oprogramowanie antywirusowe
  - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  - aktualizuj przeglądarki internetowe.
4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie lub dzwoniąc do Banku.

 

pdfRegulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej

 

pdfBLIK - aktywacja - zobacz jakie to wygodne

«
»
NBP
2022-05-19
USD
4.4231
-0.11%
EUR
4.6429
-0.21%
CHF
4.5303
2.05%
GBP
5.4796
0.00%
NBP
2022-05-18
USD
4.4279
-0.23%
EUR
4.6528
-0.06%
CHF
4.4395
-0.33%
GBP
5.4797
-1.05%
NBP
2022-05-17
USD
4.4379
-0.91%
EUR
4.6558
-0.36%
CHF
4.4542
-0.09%
GBP
5.5377
1.05%
NBP
2022-05-16
USD
4.4785
-0.14%
EUR
4.6724
0.10%
CHF
4.4582
-0.58%
GBP
5.4799
0.12%
NBP
2022-05-13
USD
4.4849
-0.03%
EUR
4.6679
-0.35%
CHF
4.4843
-0.39%
GBP
5.4736
0.17%
Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49 Copyright © 2016 by BS Łobżenica

Please publish modules in offcanvas position.