ZLECENIA STAŁE służą do realizowania zleceń przelewu określonej kwoty w regularnych odstępach czasu. W przypadku zlecenia jednorazowego, kwota przekazywana jest na rachunek określonego, ustalonego przez Klienta dnia. Zlecenia stałe są szczególnie wygodne przy regulowaniu stałych opłat takich jak np.: gaz, energia, czynsz, składki ubezpieczeniowe.

  • Klient może wybrać dowolną częstotliwość realizacji przelewów w ramach zleceń stałych,
  • zlecenia stałe i jednorazowe można realizować na dowolny rachunek bankowy w Polsce ze środków zgromadzonych na rachunku z uwzględnieniem przyznanego limitu kredytowego lub dopuszczalnego salda debetowego,
  • należy pamiętać o zapewnieniu na swoim koncie w terminach płatności wystarczających środków na pokrycie całości zobowiązań, w przypadku braku części środków, dyspozycja nie zostanie zrealizowana.

POLECNIE ZAPŁATY to wygodna, bezpieczna i szybka forma regulowania powtarzających się płatności, niezależnie od kwoty oraz częstotliwości, to także gwarancja bezpieczeństwa i terminowości transakcji. Wykorzystując polecenie zapłaty możesz opłacić:

  • usługi telekomunikacyjne,
  • abonament płatnej telewizji,
  • składki ubezpieczenia,
  • rachunki za energię elektryczną, cieplną i gaz,
  • prenumeratę czasopism itp.

Polecenie zapłaty realizowane jest w sposób całkowicie bezpieczny drogą elektroniczną (system wymiany danych ELIXIR), korzystający z tej formy rozliczeń zachowują dostęp do informacji na temat wydatków ponoszonych z tytułu wszystkich realizowanych w ten sposób opłat. Stronami kontaktu w wyniku, którego aktywowane jest Polecenie Zapłaty są:

  • wierzyciel, czyli wystawca rachunku/faktury
  • płatnik, czyli odbiorca usługi, zobowiązany do terminowej płatności
  • bank wierzyciela
  • bank dłużnika, w którym płatnik posiada rachunek
  • KIR S.A., w zakresie wymiany zleceń między bankami.

Bank realizuje zlecenia płatnicze w walutach wymienialnych oraz w złotych polskich na zlecenie klientów indywidualnych i instytucjonalnych, posiadających rachunek w naszym Banku.

Oferujemy klika typów przelewów:

  • przelew regulowany,
  • przelew SEPA,
  • polecenie wypłaty

* Szczegółowe informacje pod nr telefonicznym: (67) 286-00-51 wew. 40

Utraciłeś dokument?
Nie ryzykuj - ZASTRZEŻ go w Banku!
Chroń najcenniejszy skarb - swoją tożsamość!

Zarówno Klienci Banku jak i osoby nie będące klientami Banku mają możliwość dokonania zastrzeżenia zagubionych lub skradzionych  następujących dokumentów tożsamości:

  • dowód osobisty,
  • tymczasowy dowód osobisty,
  • prawo jazdy,
  • książeczka wojskowa,
  • książeczka marynarska,
  • paszport,
  • karta stałego pobytu,
  • dokument zagraniczny,
  • inny dokument (niezdefiniowany),
  • oraz dowód rejestracyjny, karty.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na www.dokumentyzastrzezone.pl

«
»
NBP
2019-02-20
USD
3.8221
-0.23%
EUR
4.3371
0.16%
CHF
3.8190
0.13%
GBP
4.9840
0.70%
NBP
2019-02-19
USD
3.8311
0.07%
EUR
4.3303
-0.03%
CHF
3.8141
-0.02%
GBP
4.9495
0.12%
NBP
2019-02-18
USD
3.8286
-0.10%
EUR
4.3317
0.17%
CHF
3.8150
0.18%
GBP
4.9437
0.68%
NBP
2019-02-15
USD
3.8326
-0.49%
EUR
4.3243
-0.35%
CHF
3.8081
-0.26%
GBP
4.9104
-0.66%
NBP
2019-02-14
USD
3.8516
0.67%
EUR
4.3394
0.19%
CHF
3.8182
0.40%
GBP
4.9429
0.26%
Bank Spółdzielczy w Łobżenicy, ul. Wyrzyska 26, 89-310 Łobżenica, zarejestrowany pod nr KRS 0000147594 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 767-00-10-375, REGON 000495556, Kod BIC/SWIFT: POLUPLPR, tel. 67 286 00 51, fax. 67 286 00 49 Copyright © 2016 by BS Łobżenica

Please publish modules in offcanvas position.